Остання редакція: 2020-12-04
Тези доповіді
Дослідження присвячено актуальному в умовах діджиталізації суспільно-економічних процесів питанню оптимізації бізнес-процесів компаній інтернет-маркетингу. Виявлено, що з метою підвищення ефективності діяльності, забезпечення надання якісних послуг клієнтам та зміцнення конкурентної позиції на динамічному ринку підприємствам слід застосовувати підхід постійного вдосконалення бізнес-процесів, починаючи із пріоритетних або з тих, які виявляються найбільш проблемними. Для компаній інтернет-маркетингу – це пошук і залучення нових клієнтів, управління часом, а також підбір і навчання працівників. Також особливу увагу слід приділяти автоматизації бізнес-процесів, використовуючи сучасні інструменти, наприклад, LowCode / NoCode BPMS та роботизовані системи.